Умови доставки та оплати
Способи доставки
- При оформленні адресної доставки Нової пошти потрібно мати у вигляді, що при замовленні слід зазначати повністю Прізвище, Ім'я, по Батькові одержувача і точну адресу доставки. При надходженні замовлення Ваш населений пункт, з Вами зв'яжеться оператор і погодить час доставки. При оформленні замовлення післяплатою підготуйте заздалегідь суму оплати за товар та доставку.
- Доставка здійснюється протягом 2 - 3 діб з моменту замовлення та узгодження всіх питань щодо доставки товару. Виняток із правила складає доставка шведських стінок, велосипедів та електровелосипедів у зв'язку з їх попереднім складанням та початковим налаштуванням перед відправкою. Доставка здійснюється за тарифами Нової пошти. У разі відправлення товарів накладним платежем оплата здійснюється при отриманні товару. Вартість грошового переказу складає 2% від суми переказу + 20 грн. Увага!!! Ретельно оглядайте отриманий товар щодо його цілісності, комплектації та працездатності. У разі виявлення шлюбу чи несправностей оформлюйте відмову безпосередньо на Новій пошті.
Способи оплати
- З промплатою Ви можете оплатити деякі товари нашого магазину Ваші гроші зберігаються на спеціальному рахунку до отримання товару
- Ви можете повністю сплатити Ваше замовлення за реквізитами "ПРИВАТ" 5363 5420 9453 3487 - Меняйлова Олена Леонідівна.
- Оплатити замовлення в нашому інтернет-магазині ви можете при отриманні товару (післяплати) в кур'єрській службі Нової Пошти після його огляду (готівкою або карткою)
Гарантія:
Гарантія
Гарантія поширюється лише заводський брак.
За наявності претензій до зовнішнього вигляду, комплектності товару Ви можете відмовитися від нього в момент отримання. Будь ласка, уважно оглядайте Вашу покупку при отриманні поштою.
Ми можемо безплатно обміняти товар або повернути гроші, якщо протягом 14 днів після покупки було виявлено фабричний брак. Під час обміну або повернення товару він повинен бути в тому вигляді, в якому був доставлений: без слідів експлуатації або використання, зі збереженням усіх документів (інструкція, паспорт) та заводської упаковки.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Гарантійні умови для велосипедів та самокатів.
Велосипеди та самокати приходять у коробці повністю укомплектованими. Точне налаштування та обтяжка, прибирання вісімок та налаштування гальм, правка роторів не проводиться! Це робить клієнт самостійно чи у велосервісі. Велосипед перевіряється на наявність дефектів, заводського браку та технічний стан!
Увага!
Покришки, камери, зірочки, ланцюги, приводні троси та гальмівні колодки є витратними матеріалами — претензії щодо витратних матеріалів приймаються лише у разі виявлення виробничого браку протягом одного тижня з дня продажу.
На навісне обладнання, гальмівні системи, системи амортизації – також приймаються претензії протягом 1 тижня з дня продажу при виявленні заводського браку. Після закінчення зазначеного терміну ми можемо за домовленістю провести ремонт зазначених систем за додаткову оплату за наявності потрібних комплектуючих.
Порізи, проколи та розриви камер та покришок, розриви сорочок тросових приводів, стирання покришок та гальмівних колодок, зірочок, ланцюгів у процесі експлуатації не підпадають під дію гарантійних зобов'язань.
Гарантія поширюється лише заводський брак.
За наявності претензій до зовнішнього вигляду, комплектності товару Ви можете відмовитися від нього в момент отримання. Будь ласка, уважно оглядайте Вашу покупку при отриманні поштою.
Ми можемо безплатно обміняти товар або повернути гроші, якщо протягом 14 днів після покупки було виявлено фабричний брак. Під час обміну або повернення товару він повинен бути в тому вигляді, в якому був доставлений: без слідів експлуатації або використання, зі збереженням усіх документів (інструкція, паспорт) та заводської упаковки.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Гарантійні умови для велосипедів та самокатів.
Велосипеди та самокати приходять у коробці повністю укомплектованими. Точне налаштування та обтяжка, прибирання вісімок та налаштування гальм, правка роторів не проводиться! Це робить клієнт самостійно чи у велосервісі. Велосипед перевіряється на наявність дефектів, заводського браку та технічний стан!
Увага!
Покришки, камери, зірочки, ланцюги, приводні троси та гальмівні колодки є витратними матеріалами — претензії щодо витратних матеріалів приймаються лише у разі виявлення виробничого браку протягом одного тижня з дня продажу.
На навісне обладнання, гальмівні системи, системи амортизації – також приймаються претензії протягом 1 тижня з дня продажу при виявленні заводського браку. Після закінчення зазначеного терміну ми можемо за домовленістю провести ремонт зазначених систем за додаткову оплату за наявності потрібних комплектуючих.
Порізи, проколи та розриви камер та покришок, розриви сорочок тросових приводів, стирання покришок та гальмівних колодок, зірочок, ланцюгів у процесі експлуатації не підпадають під дію гарантійних зобов'язань.