Продавець Інтернет-магазин BEAUTIFUL LIFE розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
753 відгуків
Інтернет-магазин BEAUTIFUL LIFE
+380 (68) 988-96-50
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар якщо він не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням; 2. Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку; 3. Товар зберіг товарний вигляд та свої споживчі властивості. 4. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. 5. Якщо товар закінчився та обмін неможливий – протягом 5 діб ми повертаємо кошти у повному обсязі. Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути сплачений товар на ВАЙБЕР (068) 988-96-50 або поштою beautiful.life1812@gmail.com з додаванням фото; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути сплачений бракований товар на ВАЙБЕР (068) 988-96-50 або поштою beautiful.life1812@gmail.com з додаванням фото; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар 4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: м. Запоріжжя, відділення Нової пошти №4, т. 0679166251, Меняйлов Василь. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner